• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 20913

فعالیت باشگاه های سوارکاری زنجان در مناطق نارنجی مجاز است

پیام ملّت- رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان گفت: فعالیت باشگاه های سوارکاری در حال حاضر درمناطق نارنجی مجاز است.

محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: باشگاه های سوارکاری در مدتی که استان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز بود فعالیت نداشتند ولی در حال حاضر که وضعیت نارنجی است همه باشگاه های سوارکاری مجازبه فعالیت هستند.

محمدرضا رجبی گفت: مراجعه به باشگاه های سوارکاری اخیرا به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل ها کمتر شده و خانواده ها خودشان برای رعایت بیشتر مراجعه نمی کنند وگرنه باشگاه های سوارکاری باز هستند و همینطور به دلیل شروع فصل سرما مراجعه کمتر شده است.

رجبی با بایان اینکه باشگاه ها در این وضعیت فقط مجاز به برگزاری مسابقه نیستند گفت: در طول این مدت فقط یک مسابقه پرش با اسب داشتیم که با اینکه مجوز از ستاد کرونا هم داشتیم ولی بسیار با مشکل موجه شدیم .

وی در خصوص تسهیلاتی که در اختیار باشگاه های سوارکاری استان به دلیل شیوع کرونا قرار گرفت هم گفت: در این مدت وام ۵ الی ۸ میلیونی به ازای هر یک از کارکنان باشگاه سوارکاری پرداخت می شد که برخی ها از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: حدود ۵ الی ۱۰ میلیون هم وام در اختیار مربیان سوارکاری قرار می گرفت که به دلیل اینکه مربیان سوارکاری عموما دوشغله هستتند و همینطور مطلوب نبودن شرایط بازپرداخت وام تمایلی به استفاده از آن نداشتند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست