• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 20953

کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش داروی کرونا

پیام ملّت-رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، اقدام به فروش داروهای مکمل درمان کرونا می‌کرد، خبر داد .

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» سرهنگ ” محمدعلی آدینه لو ” در تشریح این خبر گفت: در پی رصد و گشت‌زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا زنجان در فضای مجازی مشخص شد شخصی با فعالیت در یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه ی فروش داروی مکمل درمان کرونا، اقدام به کلاهبرداری شهروندان می نماید، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی متهم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر و مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز از وی کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس فتای استان زنجان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: شهروندان همه اقلام دارویی و بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشتی تهیه و به نشان استاندارد مندرج در روی کالا توجه کنند.

 سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه تا الان دارو و واکسن درمان قطعی کرونا در کشور کشف و تولید نشده، افزود: شهروندان به تبلیغات گسترده در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را از طریق رسانه ملی ، جراید معتبردنبال کنند. 

وی با بیان اینکه فروش دارو در فضای مجازی جرم محسوب شده و فروشندگان تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت، هشدار داد: با تلاش  و رصدهای مستمر و شبانه روزی کارگاهان پلیس فتا،هرگونه تخلفات در این حوزه در اسرع وقت شناسایی و با افراد خاطی برخورد می‌شود. 

رئیس پلیس فتا زنجان از کاربران خواست مراقب آسیب و پیامدهای منفی فضای مجازی باشند و در صورت مواجهه با  موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند، تا بلافاصله اقدامات لازم صورت گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست