• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 24928

سازمان فرهنگی شهرداری زنجان برنامه خاصی برای هفته کتاب ندارد

در حالی که همه شهر ها به فراخور امکانات خود برنامه های متنوعی ازسوی شهرداری در هفته کتاب را شاهد هستند؛سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان تقریباً هیچ برنامه شاخص و قابل توجهی در این خصوص ندارد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم ترین نمودهای اقدامات فرهنگی است و بهترین روزهای جشن کتاب و کتابخوانی نامیده میشود ولی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان تقریباً هیچ برنامه شاخص و قابل توجهی در این خصوص ندارد.

در حالی که همه شهرها به فراخور امکانات خود برنامه های متنوعی ازسوی شهرداری در هفته کتاب را شاهد هستند؛رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت و گو با پیام ملّت از دو برنامه رونمایی از دو کتاب ترجمه شده در حوزه شهرسازی و یک مسابقه کتابخوانی خبر داد و همینطور در قالب بازار فرهنگ، خرید کتاب از ناشران زنجان را از برنامه های هفته کتاب توسط این سازمان نام برد.

به نظر می رسد تبعات تاخیر در انتخاب شهردار بیش ازآنچه ما تصور ما می کردیم باشد و شورای شهر و سازمان های تابعه شهرداری زنجان قصد ندارند تا انتخاب شهردار جدید، دست به اقدامات جدی در حوزه مدیریت شهری به ویژه در امور فرهنگی- اجتماعی بزنند.

شعاربیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا ۱ آذر به نام « جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» است ، ولی به نظر می رسد برای این هفته که می تواند پراز رویدادهای مهم در حوزه کتاب و کتاب خوانی در شهر باشد اول باید شهردار را پیدا کنیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست