• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۸
  • شناسه خبر: 26890

امسال مشکلی در تامین و توزیع کالا وجود نخواهد داشت/ ثبات نسبی قیمت ها در پی افزایش عرضه محصول

می توان امیدوار بود که با افزایش عرضه محصول یک ثبات نسبی در قیمت‌ها ایجاد شود. با این وجود درحوزه ثبات بخشی به قیمت‌ها وایجاد آرامش نسبی در بازار، سازمان جهاد کشاورزی اقدام به عرضه اقلام دولتی با نرخ مصوب در سامانه‌های م ...

جعفری، معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در حوزه محصولات کشاورزی که در حیطه فعالیت سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد با توجه به تنوع و کیفیت میوه قیمت‌ها متفاوت است.

وی افزود: در حوزه ثبات بخشی به قیمت‌ها و ایجاد آرامش نسبی در بازار، سازمان جهاد کشاورزی مثل سایر استان ها نسبت به عرضه اقلام دولتی با نرخ مصوب در سامانه‌های مجازی و فروشگاه‌های بزرگ استان اقدام کرده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه می توان امیدوار بود با افزایش عرضه محصول یک ثبات نسبی در قیمت‌ها را شاهد باشیم، گفت: روز گذشته چهارمین مانور نظارت بر بازار با مشارکت تعزیرات حکومتی و سازمان جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و بسیج انجام گرفت.

وی با بیان اینکه فرایند نظارت بر بازار به صورت مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این امر با هدف ثبات بخشی بر قیمت ها و جلوگیری از گران فروشی انجام خواهد شد.

جعفری خاطر‌نشان کرد: عرضه انبوه کالا در فروشگاهای متعدد به همراه نظارت های کافی می تواند نوسانات قیمت‌ها را به حداقل کاهش دهد و امکان گران فروشی و سو استفاده ها را به حداقل برساند.

وی بیان کرد: با تمهیدات اندیشده شده امسال سال آرامی به لحاظ عرضه انواع کالا همانند کالاهای اساسی خواهیم داشت و کالا ها در فروشگاها و نمایشگاه ها عرضه خواهند شد. بنابراین به لحاظ تامین و توزیع کالا هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: همشهریان می‌توانند هر جا با مشکل خاصی به لحاظ گران فروشی مواجه شدند با سامانه اینترنتی و تلفنی ۱۲۴ شکایات خود را ثبت کنند تا همکاران در استان به این امور رسیدگی نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست