• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
  • شناسه خبر: 28874

۲۳ هزار و۸۱۱ زائر از استان زنجان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند/۹۵ درصد زائرین زنجانی مرز مهران را برای خروج انتخاب کرده‌اند

۲۳ هزارو ۸۱۱ نفر متقاضی پیاده‌روی اربعین در استان زنجان ثبت نام اولیه خود را در سامانه سماح انجام داده‌اند.۹۵ درصد زائرین استان مرز مهران را برای خروج انتخاب کرده‌ و تعداد ۱۱ هزارو ۲۹۸ نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده‌ا ...

ابراهیم احدی، مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳ هزارو ۸۱۱ نفر متقاضی پیاده‌روی اربعین در استان زنجان ثبت نام اولیه خود را در سامانه سماح انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس تاکید ستاد مرکزی اربعین ضرورت دارد زائران ثبت نام خود را در سامانه سماح قطعی کنند گفت: تعداد ۱۱ هزارو ۲۹۸ نفر ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

احدی بیان کرد: در سال‌های گذشته استان زنجان جزء استان‌هایی بوده که تمایل به زیارت اربعین بالا بوده یقینا در روزهای باقی مانده به اربعین تعداد زائران استان با بیشتر خواهد شد.

وی گفت: تاکنون ۹۵ درصد ثبت نامی‌ها مرز مهران و ۳.۵ درصد مرز خسروی را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند و ۱.۵ درصد از زائران نیز مرز هوایی را برای زیارت اربعین انتخاب کرده‌اند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان، عنوان کرد: در حال حاضر غالب متقاضیان بصورت موقت ثبت نام کرده اند و تا زمانی که ثبت نام کنندگان سفر خود را قطعی نکنند نمی‌توان در خصوص ظرفیت‌های دقیق پیش رو تصمیماتی اخذ کرد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از ثبت نام قطعی فقط مبلغ ۱۸ هزار تومان حق بیمه و خدمات درمانی از زائران دریافت خواهد شد، بیان کرد: پرداخت حق بیمه علاوه بر ایجاد امنیت روانی، پشتیبانی خوبی نیز خواهد داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست