• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۸
  • شناسه خبر: 28923

از ۱۵ مهراجازه هیچ گونه کندی کاری و حفاری در سطح شهر داده نخواهد شد/ برای پروژه پارک هاشم نژاد روزشمار نصب شود

جلسات متعددی با شرکت‌های خدمات رسان برگزار شده است و از ۱۵ مهر ماه هم اجازه هیچ گونه کندی کاری و حفاری به این شرکت‌ها در سطح شهر داده نخواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه برنده مناقصه کوچه سیدلر همان پیمانکار بازار است گفت: چونهیچ شرکت‌کننده دیگری وجود نداشت، این پیمانکار انتخاب شد.کوچه امام جمعه هم در قرار داد معابر سبزه‌میدان قرار دارد و روز گذشته مصوبه تطبیق ارائه شد و امروز یا فردا کنده کاری در کوچه امام جمعه و پیور کوچه گنج دانش آغاز خواهد شد.

فیروزفر گفت:قرار داد سوم آسفالت هم روز گذشته ابلاغ شد، باتوجه به امکان برودت هوا باید سریع‌تر کار را جمع کرد. تا کنون هم در آسفالت معابر به لطف خداوند به نتیجه رسیده‌ایم و سعی می‌کنیم برخی پروژه‌ها مانند خیابان خرمشهر را با اولویت به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به برخی واکنشها نسبت به اقدامات شهرداری در این مدت گفت: ممکن است برخی ها با برخی الفاظ اقدامات انجام شده را کمرنگ جلوه دهند اما حتی شهروندان معتقدند این قدام فقط ترمیم آسفالت نیست چون کاملا زیرسازی شده در حال انجام است و فقط ترمیم آسفالت نیست، یعنی مردم هم توجه دارند که این حجم آسفالت با وضعیت فعلی شهرداری زنجان در حال انجام است.

فیروزفر با بیان اینکه در برخی پروژه‌ها با اینکه چندین بار مناقصه برگزار شده اما پیمانکاری شرکت نکرده است گفت: دلیل این موضوع شاید این باشد که به دلیل بدعهدی‌ها و شرایطی که در گذشته در شهرداری بوده اعتماد خود را نسبت به شهرداری از دست داده‌ باشند که احتمالا این موضوع هم با گذشت زمان و مشاهده شرایط جدید حل خواهد شد ، دلیل دوم هم این است که حجم پروژه‌های در حال انجام در سطح شهر بالا است و چندین شرکت بزرگ در حال انجام همین پروژه‌ها هستند.

وی افزود: در حال حاضر پرداخت اعتبارات به شرکت‌های پیمانکار طرف شهرداری حداکثر در مدت سه روز کاری انجام می‌شود که برای بسیاری از پیمانکاران قابل باور نیست و با روندی که امسال در شهرداری ایجاد شده در سال‌ بعدی برای اجرای پروژه‌ها شرکت‌‌ها برای گرفتن پروژه‌ها در مناقصات به‌ صف خواهند شد.

شهردار زنجان تاکید کرد: جلسات متعددی با شرکت‌های خدمات رسان برگزار شده است و از ۱۵ مهر ماه هم اجازه هیچ گونه کندی کاری و حفاری به این شرکت‌ها در سطح شهر داده نخواهد شد.

فیروزفر در خصوص موکب های اربعین حسینی نیز گفت: سعی شده توزیع اعتبار متعادلی بین موکب های درخواست کننده انجام پذیرد و با توجه به فعالیت و حجم کاری مواکب یک میلیارد تومان اعتبار به موکب‌های استان در خارج از کشور و مستقر در عراق اختصاص یافت و توزیع شد. ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز به موکب‌هایی که در داخل کشور فعالیت خواهند کرد، اختصاص داده شد.شهرداری زنجان نیز در مهران موکب خواهد داشت وبا اینکه از طرف شهرداری مهران یک محل برای استقرار موکب شهرداری زنجان اختصاص یافته بود اما محل تغییر یافته است.

مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به ایام اربعین حسینی گفت: شورا و شهرداری در ۳ محور کمک به مواکب عراق، استقرار موکب‌ها در مهران و برگزاری برنامه در مزار شهدای گمنام مشارکت دارند و ما امیدواریم بعد از ۲ سال وقفه کرونا امسال زیارت اربعین باشکوه برگزار شود.

ناصحی مقدم با اشاره به آغاز پروژه پارک هاشم نژاد گفت: اعضای شورای شهر هرماه از پروژه بازدید خواهند کرد و در جریان اجرای آن قرار خواهند گرفت که براساس برنامنه ریزی انجام شده پیش رود و در این خصوص درخواست ما از شهرداری این است که برای این پروژه حتما روز شمار نصب شود تا در جریان اجرای آن قرار بگیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست