• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۲۵
  • شناسه خبر: 33033

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «روایت هنر» برگزار می شود

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «روایت هنر» از روز سه‌شنبه، ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته در گالری سرو کانون سهروردی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» گالری سرو کانون سهروردی استان زنجان از روز سه‌شنبه، ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته میزبان نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «روایت هنر» خواهد بود.

نمایشگاه گروهی «روایت هنر» با حضور اساتید و پیشکسوتان مؤثر هنری در هنرهای تجسمی و با رویکرد نو در اقتصاد هنر در راستای ارائه و عرضه برتر آثار هنری تجسمی‌کاران استان از روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ در گالری سرو آغاز به کار خواهد کرد.

این نمایشگاه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان و کانون سهروردی برگزار خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ١٦ عصر روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه خواهد بود.

نمایشگاه «روایت هنر» به مدت یک هفته و تا ۶ تیر ماه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌تواند جهت بازدید و خرید آثار هنری در دو نوبت صبح(۱۰-۱۲) و بعدازظهر(۴-۸) به گالری سرو واقع در کانون سهروردی مراجعه نمایند.

ناصر عبدی، حسن ترخوانه، رضا نجفلو، رحمان پرچگانی، حجت‌اله نعمتی، ولی محمدی، حمیدرضا بازرگانی، ناصر محمدی، لی‌لی فرهادی، سیده‌فاطمه موسوی، ابوالفضل نظری، صبا صحبتلو و مرحوم میرصدرالدین بهروز احمدی از جمله پیشکسوتانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست