• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۲۵
  • شناسه خبر: 33604

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات زنجان تا ۲۷ تیرماه

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از تمدید نهمین جشنواره، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان با توجه به استقبال فعالان رسانه‌های استان خبرداد. تاکنون بیش از ۳۲۰ اثر در بخش های مختلف اصلی جشنواره بارگذاری ش ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» یوسف ناصر مدیر خانه مطبوعات استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل استقبال خوب فعالان رسانه‌های استان، مهلت شرکت در نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری استان زنجان تا ۲۷ تیرماه تمدید شد.

یوسف ناصر گفت: تاکنون بیش از ۳۲۰ اثر در بخش های مختلف اصلی جشنواره بارگذاری شده است و تعداد فعالان رسانه‌ای استان که این آثار را بار گذاری کرده‌اند را ۶۵ نفر است .

وی از دیگر همکارانی که تاکنون موفق به بارگذاری آثار خود نشده‌اند خواست تا در فرصت تمدید شده (۲۷تیرماه) نسبت به بارگذاری آثار خود در سامانه اقدام نمایند که این آخرین تمدید جشنواره می‌باشد.

مدیر خانه مطبوعات زنجان با بیان اینکه در جشنواره سال گذشته (هشتمین دوره جشنواره) ۲۵۲ اثر بارگذاری شده بود، افزود: شرکت فعالانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان علیرغم تمامی مشکلات، نشانه پویایی رسانه های استان است و بعد از برگزاری ۸ دوره متوالی، هنوز این عزیزان چراغ جشنواره را روشن نگه داشته‌اند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست