• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۳۰
  • شناسه خبر: 33687

نهمین جشنواره مطبوعات در مرحله داوری

۴۰۱ اثر به نهمین جشنواره رسانه‌های استان زنجان ارسال شده است که با اتمام مهلت ارسال آثار وارد مرحله داوری شد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» یوسف ناصر مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از بارگذاری ۴۰۱ اثر توسط ۷۸ نفر از فعالان رسانه‌های استان در بخش‌های مختلف اصلی جشنواره مطبوعات استان خبر داد که این آثار وارد مرحله داوری شد.

وی گفت: در ۹ بخش اصلی این جشنواره در بخش خبر ۴۹ اثر، گزارش ۸۹ اثر، عکس ۲۷ اثر، مصاحبه ۴۲ اثر، طنز مکتوب ۵ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۷۳ اثر، تیتر ۷۹ اثر، طراحی و صفحه‌آرایی ۳۱ اثر و طرح و کاریکاتور ۱ اثر در سامانه جشنواره بارگذاری شده است.

یوسف ناصر گفت: بر اساس اعلام فراخوان، غیر از بخش‌های طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور، در دیگر بخش ها برای انتخاب ۳ اثر امکان داوری وجود دارد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه آثار برای داوری به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و توسط اساتید خبره این مرکز طبق روال سال‌های قبل داوری خواهد شد گفت: برگزیدگان این جشنواره، ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) در مراسمی با حضور مسوولان استانی و فعالان رسانه‌های استان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با اعلام این که در جشنواره سال گذشته (هشتمین دوره جشنواره) ۲۵۲ اثر بارگذاری شده بود، افزود: شرکت گسترده خبرنگاران و روزنامه نگاران استان علیرغم تمامی مشکلات، نشانه پویایی رسانه‌های استان است و خانه مطبوعات استان زنجان از این مشارکت فعالانه سپاسگزار است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست