• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۳۰
  • شناسه خبر: 34728

نمایشگاه صادرات به روسیه و اوراسیا ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در زنجان

۱۸ تا ۲۱ مهرماه نمایشگاه بین‌المللی روسیه و اوراسیا در زنجان برگزار خواهد شد که هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، آستاراخان و بلاروس به احتمال بالا از ترکمنستان و کردستان عراق نیز در این نمایشگاه شر ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا قندیلی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالن‌های نمایشگاهی نمایشگاه و سیستم کف‌پوش کاسپین به روز‌رسانی شده است و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هم کاملا آماده رای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه‌ها است.

قندیلی گفت: ۱۸ تا ۲۱ مهرماه نمایشگاه بین‌المللی روسیه و اوراسیا در زنجان برگزار خواهد شد که هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، آستاراخان و بلاروس به احتمال بالا از ترکمنستان و کردستان عراق نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه نمایشگاه صادرات برای اولین بار است که برگزار می‌شود، گفت: هیئتی از معاونان، رئیس اتاق بازرگانی و تجار این کشور‌ها به مدت ۴ روز همان زنجان خواهند بود.

قندیلی گفت: این فرصت برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران محقق شده است و زنجان به عنوان معین صادرات ایران به روسیه این نمایشگاه را برگزار می کند که نزدیک به ۱۰۰ نفر از کشورهای مختلف در زنجان حضور خواهند داشت و با برنامه ریزی انجام شده از مناطق گردشگری و اقتصادی و صنعتی بازدید خواهند داشت .

وی همچنین در خصوص جشنواره آش نیز گفت: از شهرهای مختلف هم درخواست برای برگزاری جشنواره آش و در اختیار قراردادن تجربیات این سالها داریم که نشان از به بلوغ رسیدن این جشنواره دارد و عزم استان برای برگزاری رویدادهای بزرگ به دنبال هم برای توسعه استان است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست