• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 36235

صنایع، از سوخت جایگزین استفاده کنند تا تعطیل نشوند/ شناسایی ۴۹ واحد صنعتی به عنوان صنایع پر مصرف در استان زنجان

۴۹ واحد صنعتی به عنوان صنایع پر مصرف در استان شناسایی شده است،واحدهایی که ظرفیت ایجاد دوگانه سوز کردن را دارند باید در راستای بهینه سازی مصرف سوخت اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان  دردومین جلسه کارگروه استانی هماهنگی تامین پایدار سوخت اظهار کرد: استان زنجان جزو استان های صنعتی کشور است و مدیریت و تامین سوخت جایگزین توسط صنایع می تواند از تعطیلی واحد های تولیدی در فصول سرد سال جلوگیری کند.

محمدی گفت: باید واحدهای تولیدیِ پر مصرف استان شناسایی شوند تا در زمینه ایجاد زیر ساخت های لازم برای بهینه کردن مصرف سوخت در آنها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی افزود: ۴۹ واحد صنعتی به عنوان صنایع پر مصرف در استان شناسایی شده است و واحدهایی که ظرفیت ایجاد دوگانه سوز کردن را دارند با همکاری اداره صمت باید در راستای بهینه سازی مصرف سوخت اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با تاکید بر همراه کردن ادارات و ارگان های دولتی در تامین سوخت جایگزین، ادامه داد: شاید مصرف در اداراتِ دولتی پایین باشد، ولی همراهی این بخش با شرکت گاز و بخش صنعتی؛ بازتاب اجتماعی بسیار زیادی در تامین شبکه گازِ پایدار خواهد داشت.

محمدی، اعمال تشویق و تخفیف برای مشترکان کم مصرف در بخش های مختلف را مورد تاکید قرار دارد و یادآور شد: تشویق و اعمال تخفیف برای مشترکین کم مصرف می تواند راهکاری مناسب برای کاهش مصرف گاز در بخش های مختلف باشد. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست