• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 34915

پرداخت۷۳ درصد از مطالبات گندمکاران استان زنجان/ قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری هر کیلوگرم ۱۵ هزارتومان

۴ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی استان زنجان به عنوان بخش اعظمی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است. مطالبات پرداخت شده حدود ۷۳ درصد از مطالبات گندمکارا ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملِّت» ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: ۴ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی که گندم خود را تا تاریخ ۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، به عنوان بخش اعظمی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

زمانی گفت: مطالبات پرداخت شده حدود ۷۳ درصد از مطالبات گندمکاران است و مبلغ ۱ هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روزهای آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی افزود: ۴۳۳ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

زمانی با بیان اینکه ۶۶ هزار و ۸۴۷ محموله گندم از ۲۶ هزار و ۷۹۷ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزارتومان تعیین شده است.

خبرنگار/صغرا بنابی فرد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست