• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 35407

اجرای برنامه ایمنی آب در قیدار، زرین آباد و روستای دیزج آباد طی سال جاری

برنامه ایمنی آب با هدف تضمین کیفیت آب از حوضه آبریز تا مصرف کننده در استان زنجان، در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و مجتمع های آبرسانی والایش و خراسانلو اجرا شده و در شهرهای قیدار، زرین آباد و روستای دیزج آباد نیز طی سال جا ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت، امسال بیش از ۵۰۰۰ آزمون کنترل کیفی آب آشامیدنی در سطح استان انجام داده است و بیشترین تعداد این آزمون ها به ترتیب مربوط به آزمون میکروبی، شیمی، بیولوژی و فلزات سنگین می باشد.

جزءقاسمی گفت:کیفیت آب، خط قرمز شرکت آبفا است و در همین راستا استانداردهای سختگیرانه برای نظارت و کنترل کیفی آب آشامیدنی شهروندان، اعمال می شود.
وی افزود: آزمایشگاه مرکزی آب زنجان به همراه ۵ آزمایشگاه دیگر در شهرهای خرمدره، ماهنشان، زرین آباد، آببر و قیدار به عنوان یکی از جزء قاسمی با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی آب زنجان برای پنجمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه ISO17025 شده گفت: همچنین اخذ گواهینامه مذکور در آزمایشگاه‌های فاضلاب، ریزآلاینده معدنی آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه باکتریولوژی شهرستان خرمدره نیز در سال جاری در دستور کار قراردارد و همواره جزء آزمایشگاه برتر در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور بوده است.
وی با اشاره به اجرای برنامه ایمنی آب با هدف تضمین کیفیت آب از حوضه آبریز تا مصرف کننده در استان زنجان نیز گفت: با اجرای این برنامه و با شناسایی تهدیدات موثر درکیفیت آب، اولویت بندی آن‌ها و اجرای اقدامات اصلاحی برای رفع تهدید و همچنین پیش‌بینی برنامه هایی براي اطمینان از عملکرد صحیح اقدام هاي اصلاحی از حوضه آبریز تا نقطه مصرف موجب تضمین کیفیت آب می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هم اکنون برنامه ایمنی آب در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و مجتمع های آبرسانی والایش و خراسانلو اجرا شده و در شهرهای قیدار، زرین آباد و روستای دیزج آباد نیز طی سال جاری اجرا می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست