• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 35427

دانش‌آموز زنجانی مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی را کسب کرد

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان زنجان از درخشش دانش‌آموزان زنجانی در المپیادهای علمی کشور خبر داد و گفت: سیده آذین مسافری، دانش‌آموز زنجانی مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را از آن خود ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسین تاران رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از درخشش دانش‌آموزان زنجانی در المپیادهای علمی کشور خبر داد و اظهار کرد: سیده آذین مسافری، دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را از آن خود کرد.

تاران گفت: تمرین روش‌های درست مطالعه و تمرکز صحیح، برخورد جدی و هوشمندانه با مطالب علمی، جرأت و جسارت حل مسائل دشوار و پیچیده و انتخاب مسیر مستمر و عالمانه را جزء رهیافت‌هایی است که در المپیاد‌های علمی، برای شناسایی، جذب و تشویق دانش‌آموزان با استعداد و علاقه‌مند در‌ نظر گرفته می‌شود‌.

وی افزود: کسب نشان‌ المپیادهای علمی مصداق امید‌آفرینی و افزایش روحیه خودباوری در میان دانش‌آموزان است و جزء گام‌های تسهیل بخش فرایند نخبگی است که در نهایت، به اثرگذاری و جریان سازی در جامعه منجر می‌شود‌.

تاران گفت: سیده آذین مسافری، دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، آراد شریفی، دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دو ناحیه دو زنجان ، مدال طلای المپیاد جغرافیا، ویدا کرمی زرندی، از دبیرستان دولتی اسوه خدابنده ، با مدال نقره المپیاد علوم زمین‌، امیر رضا نصیری وطن و رائد قنبری از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دو زنجان نیز با دو مدال برنز المپیاد نجوم و اخترفیزیک کسب کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست