• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۸
  • شناسه خبر: 36139

احیا شرکت تعاونی سهام عدالت در استان زنجان

شرکت تعاونی سهام عدالت احیا و برگزاری انتخابات هیات مدیره آن طی یک ماه آینده انجام خواهد شد،این حرکت در راستای استفاده از منابع در جهت اجرای طرح های توسعه ای به نفع مردم استان است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در کارگروه مولدسازی استان با بیان اینکه در حال تغییر الگو از یک دولت متکی به نفت به سمت دولت حسابگر و دقیق هستیم و به این دلیل باید به این فکر کنیم که چگونه می توانیم منابع درآمدی مختلف را ایجاد کنیم.

افشارچی گفت: در حال پیدا کردن مسیرهای متفاوتی برای تامین مالی برای به انجام رساندن طرح های نیمه تمام در استان هستیم و در این مسیر دست بخش خصوصی را می فشاریم.

وی افزود: شرکت تعاونی سهام عدالت احیا و برگزاری انتخابات هیات مدیره آن طی یک ماه آینده انجام خواهد شد،این حرکت در راستای استفاده از منابع در جهت اجرای طرح های توسعه ای به نفع مردم استان است.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای ۶۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در حال اجرا در استان گفت: در این مسیر باید از ظرفیت های بخش خصوصی بیش از پیش بهره بگیریم.

افشارچی گفت: یکی از مسیرهای ایجاد درآمد در استان بهره گیری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی های دولتی است، این طرح به معنای فروش اموال و صرف آن در امور هزینه ای نیست بلکه حرکتی ارزش آفرین برای این اموال است. در واقع ثروت ایستایی را به ثروت پویایی تبدیل می کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست