• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 36357

افتتاح طرح گاز رسانی به ۸ روستای استان همزمان با دور دوم سفر رئیسی به زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۸ روستا، ۴۵ واحد صنعتی و بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان زنجان خبرداد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، از افتتاح و بهره‌برداری طرح گاز رسانی ۸ روستای استان در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های گازرسانی، روستاهای ماری، سیلمان بلاغی، باش سیز، قاضی آباد، چومالو، بیرونده، قره حصارلو، بایندر، به اتمام رسیده و با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان بهره‌برداری خواهند رسید.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اجرای ۴۸ هزار و ۳۷۵ متر شبکه گذاری در راستای گازرسانی ۸ طرح روستای استان، گفت: با اجرای این طرح‌ها ۴۶۹ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای اجرای کامل این ۸ طرح گازرسانی روستایی اعتباری بالغ بر ۴۴۰ هزارو ۷۶۸ میلیون ریال هزینه شده است.

سلیمانینژاد گفت: طرح‌های گازرسانی کوی زیتون، کوی ارغوان، کوی زنگان، مجتمع ۳۶۴ واحدی گلشهر، مجتمع ۱۴۴ واحدی گلشهر و (کوی ثمین۲ ) آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان، اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌های گازرسانی برای نهضت ملی مسکن را ۶۰۰ هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در قالب اجرای این طرح‌ها گازرسانی به ۷ هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی با اجرای ۱۵ هزار و ۳۴۵ متر شبکه گذاری امکان پذیر شده است.

وی، با اشاره به بهره‌برداری ۴۵ طرح گاز رسانی صنعتی در استان نیز افزود : پروژه‌های گاز رسانی ۴۵ واحد صنعتی در استان آماده بهره‌برداری است که با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان به طور رسمی افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان، یاد آور شد: برای گازرسانی به واحدهای صنعتی قابل افتتاح ۲۷ هزارو ۵۰۱ متر شبکه گذاری با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶۱ هزار و ۷۵۱ میلیون ریال انجام شده است.

سلیمانی‌نژاد اخذ مجوز و پیمان سپاری برای گازرسانی ۵۰ روستای استان و تکمیل و اتمام عملیات گازرسانی به شهرک شهید شهریاری را از برنامه‌های آتی شرکت گاز استان زنجان برشمرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست