• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 36523

افتتاح چهار پروژه صنعتی در زنجان/ بزرگترین مجموعه فولادی، تولید لوله های بدون درز کشور در زنجان افتتاح شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان زنجان مجموعه فولاد آسین، بزرگترین مجموعه فولادی تولید لوله های بدون درز کشور در زنجان را افتتاح کرد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بزرگترین مجموعه فولادی ، تولید لوله های بدون درز کشور در زنجان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت افتتاح شد.

این مجموعه در شهر هیدج، شهرستان ابهر استان زنجان واقع است.

با راه اندازی این واحد تولیدی ، سالانه ۲۵۰ هزار تن لوله بدون درز با سرمایه کذاری ۳۲۰۰ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر در استان تولید خواهد شد.

این مجموعه در ۴ فاز خواهد بود ، که با راه اندازی فاز های تکمیلی میزان اشتغالزایی به ۱۲۰۰ نفرخواهد رسید.

با راه اندازی این مجموعه ، ایران در تولید لوله های بدون درز به خود کفایی کامل می رسد و بیش از ۳۰ درصد محصولات به کشورهای مختلف صادر خواهد شد.

همچنین واحد تولیدی سیمین نخ ظریف در شهرستان ابهر با تولیدی سالانه ۳۹۰۰ تن نخ هایبالک و نخ اکریلیک نالیاک و با سرمایه گذاری ۳۲۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۴۴ نفر نیز افتتاح شد.

واحد فولاد البرز غرب در شهرستان ابهر نیز پروژه ای دیگری بود که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. با راه اندازی این واحد تولیدی سالانه ۹۰ هزار تن مقاطع سنگین فولادی در استان تولید خواهد شد که با سرمایه گذاری هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان ، در فاز نخست برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

همچنین واحد شیشه زنگان پارس در شهرستان سلطانیه با تولید سالانه ۱۴ هزار تن انواع شیشه و بلورجات، با سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۱۸۰ نیز افتتاح شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست