• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۶
  • شناسه خبر: 36555

توقف و تردد خودروها در مسیر استقبال از رییس جمهور در زنجان ممنوع است

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیر استقبال از رییس جمهور در زنجان اعمال می‌شود که بر این اساس توقف و تردد خودروها در این مسیرها ممنوع است.

محمدحسن خلجی به «پیام ملّت» گفت: بر این اساس ممنوعیت مطلق تردد و توقف خودروها از میدان قائم تا میدان رسل و از این میدان تا تقاطع تربیت شهر زنجان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این ممنوعیت، در مسیرهایی نیز محدودیت های ترافیکی مقطعی اعمال خواهد شد، یادآور شد:‌ محدودیت های ترافیکی نیز در خیابانهایی که در آنها پروژه های افتتاحی سفر رییس جمهور پیش بینی شده، اعمال می شود.

خلجی با بیان اینکه مسیرهای ممنوعه با اتوبوس مسدود شده است،‌ از شهروندان خواست، در صورت نیاز به تردد در سطح شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در رانندگی صبوری بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: با منتقل شدن بار ترافیکی این مسیرها به دیگر محورهای شهر عوامل نیروی انتظامی در روان سازی تردد با شهروندان همکاری خواهند کرد.

خلجی یادآور شد: با توجه به بارش باران در سطح شهر و لغزنده بودن خیابانها و معابر، شهروندان زمان تردد خود را مدیریت و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی تصریح کرد:‌ خودروهایی که در مسیرهای ممنوعه پارک شده باشند با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد و همشهریان می توانند در این صورت برای اطلاع از وضعیت خودروی خود با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست