• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۶
  • شناسه خبر: 36598

سفر دوم رئیس جمهور به استان زنجان با ۱۱۹ مصوبه به پایان رسید

سفر دوم رئیس جمهور ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت. ۴۹ طرح با بیش از ۲۵۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان مصوب شد.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهوری، در شورای اداری استان که در پایان سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به زنجان برگزارشد اظهار کرد: سفر دوم رئیس جمهور ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت.

منصوری گفت: ۴۹ طرح با بیش از ۲۵۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان مصوب شد.

وی افزود: همچنین مجوز ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مواد معدنی و شهرک تخصصی انرژی خورشیدی و خودرو برقی به استان زنجان داده شد.

منصوری با بیان اینکه برقراری مجدد مسیرهای هوایی زنجان به مقاصد زیارتی از دیگر تصمیمات این سفر بود گفت: رییس جمهور بر تکمیل مسیر دوم راه آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان دستور دادند که به زودی شاهد تکمیل آنها خواهیم بود.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: از ۵۷ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال مصوبات سفر دور اول رییس جمهور به زنجان، ۳۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال معادل ۵۶ درصد محقق شده است و در این مدت تکمیل سد میرزاخانلو، آبگیری سد بلوبین و گازرسانی به واحدهای مسکونی و تولیدی را شاهد بودیم.

منصوری با بیان اینکه در مجموع ۳۰۰ هزار میلیارد ریال طرح های عمرانی و اقتصادی در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: بیش از ۶۰ واحد صنعتی راکد نیز در این مدت در استان زنجان به چرخه تولید بازگشته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست