• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • شناسه خبر: 36619

ارگانها برای هر کاری که هزینه کم‌ می‌آوردند سراغ شهرداری نیایند/ عدم حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر عامل تشدید ترافیک است

مهدی طالب در خصوص لایحه کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری به ازدواج جوانان در مراسم ازدواج دانشجویی گفت: از ارگان‌ها درخواست داریم برای هر کاری که هزینه کم‌ می‌آوردند سراغ شهرداری نیایند و دست در جیب شهرداری نکنند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای شهر زنجان در صد و شانزدهمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه فصل بودجه ریزی نزدیک است گفت: ممکن است با شرایط سختی در سال پیش رو از لحاظ بودجه شهرداری داشته باشیم .

ناصحی مقدم گفت: انتظار داریم لایحه بودجه در اسرع وقت به شورا ارسال شود تا دفترچه عوارض بودجه و تفریغ که سه لایحه مهم و کلیدی است بهتر انجام شود.

وی افزود: قول هایی از طرف وزارت کشور در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی داده شد که امیدواریم به نتیجه برسد، ضمن اینکه امیدواریم پروژه های شهیدان کریمی و بوستان هاشمی نژاد به موقع به پایان برسند.

همچنین در این جلسه لایحه ای که واکنش مهدی طالب عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر زنجان را در پی داشت لایحه کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری به ازدواج جوانان در مراسم ازدواج دانشجویی بود که وی در این باره گفت: از ارگان‌ها درخواست داریم برای هر کاری که هزینه کم‌ می‌آوردند سراغ شهرداری نیایند و دست در جیب شهرداری نکنند.

همچنین در این جلسه نصب اِلمان غواصان دریادلان در میدان بسیج با ۱۹۳ میلیارد ریال به تصویب رسید.اِلمان غواصان دریادل، یک فین غواصی است که در آب فرو می‌رود دارای ۳۰متر ارتفاع با نور‌پردازی منطبق با اِلمان و منازل اطراف بصورت قایق ترسیم شده است. 

طالب همچنین بااشاره به مطالعات ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان نیز گفت: این مطالعات انجام شده است، اما همچنان منتظر جلسه شورای ترافیک هستیم تا تشکیل شود و نتیجه را اعلام کند و از این بلاتکلیفی ترافیکی شهر در بیاییم. از معاون عمرانی استانداری زنجان خواستار تشکیل سریع این جلسه هستیم تا تاییدات لازم در خصوص اخذ شود. 

وی با اشاره به بازگشایی‌های سطح شهر زنجان نیز گفت: این بازگشایی‌ها موثر در مقوله ترافیک بوده ولی عدم حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر عامل تشدید ترافیک شده است. در تقاطع هایی که مشکل ترافیک نداشتیم هم به دلیل عدم رعایت فرهنگ رانندگی توسط برخی شهروندان و عدم حضور پلیس و یا در صورت حضور، عدم دخالت پلیس، آنجاهم دچار مشکل ترافیک شده است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست