• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • شناسه خبر: 36635

درخواست حقوق بگیران از رئیس جمهور؛ تبدیل وضعیت استخدام

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ۸۰ درصد درخواست‌های ثبت شده در میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی مربوط به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان ادارات استان است.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت»احمد خداوردی افزود: میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور در روزهای پنجشنبه تا شنبه در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با حضور قاسم علی‌اکبری مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ایثارگران و محمدرضا ظهیری مشاور معاون حقوقی، مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور دایر بود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد بستر مناسب درخصوص ارتباطات نزدیک مردم و مسئولین، ارتقای پاسخگویی همراه با تکریم، حفظ کرامت انسانی متقاضیان، حذف دیوان‌سالاری زائد، در دسترس بودن مسئولین و دیدار چهره به چهره با مردم درحین سفر رییس جمهور به استان زنجان انجام شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در همین راستا از مجموع مراجعان حضوری به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تعداد ۲۱۰ فرم توسط مراجعان تکمیل شد که ۱۳۰ مورد منجر به صدور دستور و ثبت در سامانه سامد گردید و مابقی مراجعان به میزهای ارتباط مردمی مرتبط با درخواست‌ها هدایت و راهنمایی شدند.

خداوردی گفت: با بررسی به عمل آمده از نوع درخواست مراجعان، بیشترین فراوانی درخواست‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان مربوط به تبدیل وضع کارکنان به پیمانی یا رسمی بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست