• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
  • شناسه خبر: 36660

در حال حاضر در ۸۰ درصد داروخانه‌های استان شیرخشک به اندازه کافی موجود است

در حال حاضر در ۸۰ درصد داروخانه‌های استان شیرخشک به اندازه کافی موجود است و اسامی داروخانه‌های توزیع کننده شیرخشک در سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان درج شده است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمد جواد میانداری، سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچگونه کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان وجود ندارد و اسامی داروخانه‌های توزیع کننده شیرخشک در سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان درج شده است.

میانداری گفت: در حال حاضر در ۸۰ درصد داروخانه‌های استان شیرخشک به اندازه کافی موجود است و افرادی که نیاز به شیرخشک دارند با مراجعه به این داروخانه‌ها و ثبت کد ملی کودک خود در سامانه تی‌تک می‌توانند شیرخشک لازم را دریافت کنند.

وی افزود: اسامی داروخانه‌هایی که شیرخشک در آن‌ها موجود است در سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار داده شده است و مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به این سایت از وضعیت وجود شیرخشک در داروخانه‌ها مطلع شوند.

میانداری با بیان اینکه مطابق آمارهای دریافت شده از تولیدکنندگان در خصوص تعداد مصرف کننده‌های انواع شیرهای خشک در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تولید و تهیه و عرضه شیر خشک نداریم گفت: در صورت عدم دسترسی به سایت می‌توانند قبل از مراجعه به داروخانه‌ها با سامانه اطلاعات دارویی ۱۹۰ تماس گرفته و از مکان‌های توزیع شیرخشک مدنظر اطلاع یافته و سپس نسبت به مراجعه و خرید اقدام کنند.

وی افزود: تمهیدات لازم صورت گرفته می‌شود که زمان پاسخگویی این سامانه که از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ است تا ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست