• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۲۵
  • شناسه خبر: 36656

اعتبارات خوبی به پروژه‌های راهسازی زنجان تخصیص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته، به طوری که در بخش راه، اعتبارات خوبی به استان تخصیص یافت.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، با بیان اینکه در استان پروژه‌های بسیار مهمی در بخش راه در دست اجرا است، اظهار کرد: در این راستا به پروژه های سه‌راهی طارم به منجیل، تقاطع غیرهم‌سطح دانشگاه زنجان، تکمیل احداث باند دوم پروژه زنجان به بیجار، تکمیل احداث باند دوم زنجان به دندی و زنجان به سطانیه ابهر و تاکستان و پروژه «ملاسرا – شفت» و پروژه «کلور- درام» با نهایی شدن اعتبارات، تخصیص لازم صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با پیگیری مجدانه استاندار زنجان و نماینده مردم خدابنده و ابهر در مجلس شورای اسلامی، اعتبار خوبی به پروژه محور سلطانیه – قیدار و کبودرآهنگ تخصیص یافت که با تحقق این مهم، شاهد روند سریع اجرای این پروژه با همکاری راهداری خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: متاسفانه آمار تصادف در محور سلطانیه – قیدار و کبودرآهنگ بالا است، به همین خاطر در حداقل زمان اجرای ساخت این محور سرعت خواهد گرفت.

اسماعیلی ،با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان هفت پروژه راه اصلی را در سطح استان در دست اقدام دارد، تصریح کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان علاوه بر ماموریت‌های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل است.

وی افزود: راه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر سیستم و استانی است و نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست