• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۲۸
  • شناسه خبر: 36734

کاهش ۳۰درصدی قیمت غرفه های نمایشگاه بهاره و ضیافت در زنجان/ اخذ تضمین برای عرضه کالای باکیفیت از عرفه داران

قیمت غرفه در نمایشگاه بهاره و ضیافت نسبت به نمایشگاه پاییزه ۳۰ درصد کاهش یافته است. کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین تر تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمد بازرگان، رئیس اتاق اصناف زنجان از ادغام نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ضیافت با توجه به همزمانی ماه رمضان با فروردین ماه خبر داد.

بازرگان گفت: نمایشگاه بهاره هر سال در ایام پایانی سال برگزار می شود و امسال با توجه به اینکه ایام پایانی سال با ماه رمضان مقارن است؛ نمایشگاه بهاره با نمایشگاه ضیافت به صورت مشترک برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه مواد شوینده و اقلام خوراکی در اولویت قرار دارد، همچنین با جهاد کشاورزی برای توزیع کالا از طریق مباشرین هماهنگی شده است. نمایشگاه در فضای ۴ هزار متر برگزار خواهد شد و تعداد غرفه ها هم ۲۵۰ تا ۳۰۰ غرفه خواهد بود.

بازرگان گفت: در ارتباط با برگزاری نمایشگاه نیز ۳ نفر متقاضی بودند که در این مناقصه، شرکت نمایشگاه های کاسپین برنده شد و قیمت غرفه در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه پاییزه ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین تر تاثیرگذار خواهد بود و همین امر قدرت خرید مردم را هم افزایش می دهد.

رئیس اتاق اصناف زنجان همچنین از تمهیدات اندیشده شده برای حضور افراد مجوزدار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: برای حضور در این نمایشگاه از شرکت کنندگان تضمین گرفته می شود تا کالای دارای کیفیت بالا عرضه کنند. همچنین هماهنگی لازم با جهاد کشاورزی برای عرضه اقلام اساسی به منظور تامین کالاها صورت گرفته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست