• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
  • شناسه خبر: 36785

فعالیت یک هزار و ۲۷۰ واحد صنعتی در استان زنجان/ سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی استان ۴۱۸ درصد رشد داشته است

طی ۱۰ ماهه سال جاری، بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی استان صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۱۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در جمع خبرنگاران ازسرمایه گذاری ۱۴ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومانی در واحدهای صنعتی استان در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان سرمایه گذاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۱۸ درصد رشد داشته است.

گلشنی گفت: تاکنون شاهد راه اندازی ۱۶۲ واحد صنعتی در سالجاری در استان زنجان هستیم که با توجه به صدور پروانه بهره‌برداری برای ۱۰۲ واحد در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱، شاهد افزایش ۱۵۸ درصدی راه‌اندازی واحدهای صنعتی در استان بودیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای راه‌اندازی این واحدها بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به رشد ۴۱۸ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان عنوان کرد: عمده سرمایه‌گذاری صورت گرفته در استان در حوزه ساخت فلزات اساسی و مواد و محصولات شیمیایی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۷ هزار و ۲۷۱ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۶۶ درصدی برخوردار بوده است گفت: هم اکنون هزار و ۲۷۰ واحد صنعتی در استان با اشتغالزایی ۵۰ هزار و ۹۷۵ نفر در حال فعالیت است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست