• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 37491

از سال جدید پروانه‌های کسب فاقد شناسه یکتا فاقد وجاهت قانونی خواهد بود

فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا بصورت رایگان و کاملا غیر حضوری از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir انجام می شود.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمدرضا نادری،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا بصورت رایگان و کاملا غیر حضوری از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir انجام می شود. اظهار کرد: آن دسته از پروانه‌های کسب‌ که از ابتدای سال ۱۴۰۳ خارج از درگاه ملی مجوز‌ها صادر شده و یا فاقد شناسه یکتا باشند فاقد اعتبار قانونی بوده و صاحبان آن‌ها دچار مشکلات مالیاتی، بانکی و دریافت خدمات دولتی خواهند شد.

نادری گفت: همه ثبت درخواست‌ها برای هرنوع مجوز از جمله پروانه کسب صرفا باید از درگاه ملی مجوز‌ها و به صورت غیر حضوری انجام شود و مجوز‌ها و پروانه‌های کسب فاقد شناسه یکتا ثبت شده در سامانه qr.mojavez.ir فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.

وی افزود: بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها تاپایان سال۱۴۰۲ باید همه مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا تبدیل شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۵ شناسه یکتا در استان صادر شده است گفت: بر اساس رتبه‌بندی استان‌ها در صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی تا ۱۸ اسفند ماه، استان زنجان در رتبه ۹ قرار دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست