• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۲۷
  • شناسه خبر: 37541

اولین چک مربوط به فروش پسماند روی زنجان وصول شد/مدیران دستگاه ها شاخص های استانی را به شاخص های ملی ترجیح دهند

مدیران دستگاه ها شاخص های استانی را به شاخص های ملی ترجیح دهند. این یکی از شاخص های اصلی ارزیابی مدیران در سال آینده خواهد بود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان درآخرین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۲ با اشاره به اقداماتی که در سال جاری انجام شد اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری یکی از موفق ترین استان ها بودیم و در این راستا توانستیم ۴۵هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بدون پتروشیمی را به نتیجه برسانیم و استان اول کشور در سرمایه گذاری با ۶٠مبلیون دلار بودیم.

افشارچی گفت: در حوزه معدن نیز کار بزرگی شروع شده و حدود ۴٠٠مبلیارد تومان در حوزه اکتشاف معدن سرمایه گذاری کردیم ضمن اینکه ۱۱کشور به مقاصد صادراتی استان و ۳۳ محصول به محصولات صادراتی استان اضافه شد که که سال آینده آثارش خودش را نشان خواهد داد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی به سمت کشاورزی بهره ور حرکت می کنیم، در همین راستا هزار هکتار زمین در غرب زنجان را زیر کشت پسته بریدم که تاثیر خوبی در ارزش افزایی خواهد داشت و همچنین دومین گلخانه بزرگ کشور نیز افتتاح شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال موضوع پسماند روی را تعیین تکلیف کردیم گفت: هفته گذشته نیز اولین چک مربوط به فروش پسماند وصول شد.

استاندار زنجان خطاب به مدیران استان با اشاره به اعتراض برخی از مردم در نماز جمعه گذشته در زنجان گفت: جمعه گذشته تلخ ترین روز در استانداری من بود، اگر کسی سرما فریاد می زند خداوند مجوز داده است. کسی که به او ظلم شده میتواند فریاد بزند.ما مسئولیم و نباید بگذاریم مشکلات مردم به حد فریاد برسد. بایدخودمان را در معرض مردم قرار بدهیم. خیلی از شما میتوانید کار مردم را راه بیندازید و نگذارید به فریاد زدن برسد.

وی افزود: خودتان را در معرض مردم قرار بدهید، یکی از راهای آن شرکت در نماز جمعه است که مستقیما در معرض گفت و گو با مردم قرار بگیرید.

افشارچی همچنین با اشاره به مشکل روشنایی برخی معابر شهر نیز گفت: کسی که مالیات میدهد برای او حقی ایجاد میشود. مخصوصا در مورد روشنایی های شهری، حق شهروندان را جدی بگیرید.

وی از مدیران دستگاه ها خواست شاخص های استانی را به شاخص های ملی ترجیح دهند و گفت:  این یکی از شاخص های اصلی ارزیابی مدیران در سال آینده خواهد بود.

استاندار زنجان باتوجه به تلاقی روزهای نوروز و ماه رمضان، تمرکز روی فضای رمضانی استان باشد. توجه داشته باشید که در ملأ عام روزه خواری صورت نگیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست