• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۲۸
  • شناسه خبر: 37563

پرداخت بیش از ۵هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان/ تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید

در ۵۲ روستای جدید استان دهیاری تاسیس شده و در حال حاضر تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسید و ۶۲۵ دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذ ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» وجیه اله بیگدلی، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان از پرداخت پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای تامین هزینه‌های جاری و عمرانی به دهیاری‌های استان خبرداد.

بیگدلی گفت: میزان اعتبار اختصاص یافته به دهیاری های استان در دولت سیزدهم ۲ برابر کل هفت سال گذشته پیش از آن بوده است.

وی افزود: در ۵۲ روستای جدید استان دهیاری تاسیس شده و در حال حاضر تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسید و ۶۲۵ دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها گفت: خوشبختانه درجه بندی دهیاری های استان انجام شد و بر اساس آن اکنون ۷۸ دهیاری در استان واجد شرایط دریافت اعتبارات تملک دارایی به عنوان دستگاه اجرایی هستند.

وی افزود: ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها، گامی بلند در راستای توسعه روستایی و خدمات رسانی به روستاییان است که به همت و تدبیر دولت سیزدهم انجام می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست