• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۰۸
  • شناسه خبر: 37608

آب زنجان آلودگی به سرب و روی ندارد/ شهر زنجان در شعاع ۳۰ کیلومتری اصلا منبع تامین آبی ندارد/ برداشت آب قبل از رسیدن به کارخانه سرب و روی انجام می شود

جریان آب زیرزمینی سمت کوه های طارم به سمت زنجان رود جریان پیدا می کند و قبل از اینکه به سرب وروی برسد ما چاه ها را می زنیم و برداشت را انجام می دهیم .

مصطفی اکرمی،  مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی  پیام ملّت» در خصوص صنعت سرب و روی و  آلودگی آب های زنجان به  واسطه فعالیت این صنعت گفت: شهر زنجان به شعاع ۳۰ و ۴۰ کیلومتری اصلا هیچ منبع تأمینی ندارد. منابع تامین ما سمت جاده طارم است و روستای سایان و دیزیج آباد و ذاکر و بناب که از دشت این روستاها  تامین می شود.

اکرمی گفت: در خصوص شرکت سرب و روی جاده تهران نیز نگرانی نیست چون منابع تولید ما همه بالای کارخانه  سرب و روی است.

وی افزود: آن زمانی که آب منطقه ای آن چاه ها را حفاری کرده جربان آب زیر زمینی را مطالعه کردیم  و دیدیم جریان آب زیرزمینی سمت کوه های طارم  به سمت زنجان رود جریان پیدا می کند و قبل از اینکه به سرب وروی برسد ما چاه ها را می زنیم و برداشت را انجام می دهیم . یعنی قبل از اینکه این آب به کارخانه سرب و روی برسد. برای همین جای نگرانی نیست و تاثیری در آلودگی آب زنجان ندارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست