• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۰۲
  • شناسه خبر: 4544

دانشگاه علوم پزشکی زنجان جزء ۱۰ دانشگاه قطب کشور است

پیام ملت–رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان موفقیت های زیادی در زمینه های مختلف داشته است،به طوری که امروزه جزء ۱۰ دانشگاه قطب کشور شناخته شده است. ...

پیام ملترئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان موفقیت های زیادی در زمینه های مختلف داشته است،به طوری که امروزه جزء ۱۰ دانشگاه قطب کشور شناخته شده است.

علیرضا بیگلری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه استان زنجان،اظهار داشت:وزیر بهداشت،درمان و علوم پزشکی در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی روان در استان زنجان حضور خواهند داشت.

وی به اجرای طرح سلامت در کشور و استان اشاره کردو افزود:این طرح در راستای دسترسی عادلانه مردم به خدمات و افزایش کیفیت در ارائه خدمات و کاهش پرداخت های مردمی اجرا می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ادامه داد:با اجرای طرح سلامت روستائیان تنها ۳ درصد و مردم در شهر ها نیز ۶ درصد هزینه درمان را به عهده دارند.

بیگلری،تجهیز و تعمیر بیمارستان های استان را از دیگر اهداف این طرح دانست و یادآور شد:کمبود دستگاه ام .آر.آی از مشکلات اساسی استان بود که خوشبختانه امروزه این کمبود مرتفع شده است.

وی به راه اندازی مرکز ناباروری در استان زنجان و افتتاح اتاق های خصوصی زایمان در بیمارستان های استان اشاره کردو افزود:با رایگان شدن زایمان طبیعی در طرح سلامت،۲۲ هزار مادر باردار در استان از خدمات زایمان رایگان استفاده کردند.

این مقام مسئول،با اشاره به اینکه در حال حاظر ۴۳۷ پروژه در دست احداث از سوی این دانشگاه است،یادآور شد:با تفاهم نامه میان وزارت بهداشت و استانداری،اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی احداث پروژه خانه بهداشت و مراکز درمانی در استان زنجان تامین گردیده است.

وی با بیان اینکه،با افزایش مراکز دیالیز و افتتاح و راه اندازی اورژانس هوایی بسیاری از مشکلات استان حل شده است،خاطر نشان کرد:در سال ۹۴ حدود ۱۷۰هزار نفر از حاشیه نشین های استان زیر پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست