• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۲
  • شناسه خبر: 13663

دعوت هلال احمر زنجان برای فعالیت در مراکز نقاهتگاهی

پیام ملّت-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور همکاری داوطلبانه، از افراد خیر، نیکوکار و علاقمند به همکاری در مراکز نقاهتگاهی دعوت به همکاری می کند. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت ...

پیام ملّت-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور همکاری داوطلبانه، از افراد خیر، نیکوکار و علاقمند به همکاری در مراکز نقاهتگاهی دعوت به همکاری می کند.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” وبه نقل از روابط عمومی هلال احمر زنجان،شهرام میرزایی گفت: هلال احمر به منظور برنامه ریزی و سازماندهی بهتر ظرفیت‌های انسانی از افراد علاقمند به همکاری با جمعیت هلال احمر در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن دعوت به همکاری می کند.

میرزایی افزود:هلال احمر از ظرفیت نیروهای داوطلب خانم و آقا به عنوان نیروی پشتیبان برای ارائه خدمات در نقاهتگاه ها استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر نقاهتگاه ها از توانمندی داوطلبان علاقمند، خیران و شهروندان نوعدوست در پست های بازرسی، غربالگری و تب سنجی و دوخت ماسک نیز استفاده می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندان می توانند برای شرکت در این طرح با مراجعه به سامانه http://HelalaHealth. ir نام نویسی کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست