• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
  • شناسه خبر: 23694

سید محمد نجیبی شهردار تخت سلیمان شد

سید محمد نجیبی با رای هر پنج عضو شورای اسلامی به عنوان شهردار جدید تخت سلیمان انتخاب شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» رییس شورای اسلامی شهر تخت سلیمان اعلام کرد: دکتر سید محمد نجیبی ” دارای دکترای برنامه ریزی شهری ،سابقه عضویت در شورای روستای حسن آباد ،عضو شورای بخش و شورای شهرستان ،دارای مقالات پژوهشی در خصوص شهرهای شمالغرب کشور و …به عنوان شهردار جدید این شهر بعد از گذراندن مراحل قانونی، سکان مدیریت تخت سلیمان را در اختیار خواهد گرفت.

رحیم نوروزی اظهار داشت:انتخاب شهردار جدید در جلسه شورای اسلامی شهر صورت گرفت و مصوبه آن برای تائید به فرمانداری ارسال شده تا برای گذراندن مراحل قانونی به استانداری ارجاع داده شود.

وی افزود: ۹ نفر برای تصدی پست شهرداری این شهر رزومه و برنامه های خود را تحویل دفتر منتخبین شورای اسلامی دوره ششم داده بودند که در این میان افراد غیر بومی نیز حضور داشتند که در نهایت با بررسی سوابق و رزومه های تحصیلی و فعالیت های داوطلبین “دکتر سید محمد نجیبی” با رأی هر پنج عضو شورای اسلامی به عنوان شهردار معرفی شد.

دکتر سید محمد نجیبی متولد ۱۳۶۶ _ حسن آباد (تکاب) است که دوره کارشناسی را در رشته جغرافیای طبیعی( گرایش اقلیم شناسی) از دانشگاه ارومیه و کارشناسی ارشد را در رشته برنامه ریزی شهری از دانشگاه مازندران دریافت کرده است. وی دوره دکترای خود را در دانشگاه محقق اردبیلی در رشته برنامه ریزی شهری گذرانده و عنوان رساله علمی وی “امکان سنجی تحقق شهر خلاق در ایران _نمونه موردی: شهر تبریز” می باشد.

همچنین در حوزه فعالیت های عمرانی وی در دوره چهارم شوراهای روستا و شهر ریاست شورای حسن آباد را داشته و بدلیل توانایی هایشان به عنوان عضو فعال شورای بخش و یک سال به عنوان هم ریاست شورای شهرستان تکاب انتخاب و فعالیت کرده است .

نجیبی در دوران رشد و شکوفایی بخش تخت سلیمان به عنوان مشاور و عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی دهیاران تعامل و همکاری سازنده ای با مدیران منطقه داشته است و در حوزه کار آفرینی نیز از مهمترین اقدامات وی راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی و ساخت انواع مبلمان شهری بود که نقش به سزایی در تامین نیاز دهیاری های شهرستان و ایجاد اشتغال برای افراد داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست