• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۱۴
  • شناسه خبر: 25878

فاز چهارم محدودیت‌های کرونایی در زنجان در حال اجراست

از روز‌های گذشته فاز چهارم ویژه محدودیت‌های کرونایی در استان زنجان آغاز شده است که مخصوص تردد‌های بین شهری و حمل و نقل برون شهری است.

حریری، مسئول شبکه بهداشت شهرستان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: از روز‌های گذشته فاز چهارم ویژه محدودیت‌های کرونایی در استان زنجان آغاز شده است که مخصوص تردد‌های بین شهری و حمل و نقل برون شهری است.

وی افزود: عبور خودرو‌های غیر بومی شخصی از شهرستان‌های قرمز زرد و نارنجی و همین‌طور به مقصد شهرستان‌های قرمز و نارنجی در صورتی که افراد فاقد کارت واکسن و یا در دوره قرنطینه بیماری باشند، مشمول جریمه خواهد شد.

حریری بیان کرد: تردد افراد در شهرهای زرد و آبی و یا به مقصد شهرهای زرد و آبی در صورتی که افراد در دوران قرنطینه بیماری باشند ‌و بیمار باشند ممنوع است و مشمول جرایم خواهد شد.

وی گفت: افرادی که قصد تردد با وسایل نقلیه عمومی دارند اعم از ریلی، جاده‌ای و هوایی و دریایی در دریافت و خرید بلیط دچار محدودیت هستند.

مسئول شبکه بهداشت شهرستان زنجان گفت: کد ملی افراد در سامانه که ثبت شد به صورت اتوماتیک مشخص می شود که فرد تزریق واکسن داشته است یا خیر در صورتی که فرد واکسن نزده باشد اجازه صدور بلیط داده نمی شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست