• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 25898

آماده باش عملیات زمستانی۲۵۲ ماشین سبک و سنگین راهداری

در حال حاضر ۲۵۲ ماشین سبک و سنگین راهداری استان در حال آماده باش عملیات زمستانی قرار دارند تا در زمان بارش برف و کولاک به کارگیری شوند.

جواد یوسفی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در سال جاری در راستای نگه‌داری راه‌های استان اعتباری به میزان ۵۵۶ هزارو ۲۲۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که ۴۶۳ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال از آن اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در راستای تهیه و پخش آسفالت، لکه‌گیری در محور‌های اصلی و فرعی قریب به ۴۹ هزار تن آسفالت پخش شده، افزود: همین‌طور در ۵ هزار متر مربع از مسیر‌ها انجام عملیات نگهداری راه‌ها انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه عملیات پاکسازی، کانال زنی ‌و شانه زنی در محور‌های مواصلاتی استان در بیش از ۹ هزار کیلومتر از مسیرها انجام شده است، گفت: در طول ماه‌های گذشته اقدامات اساسی در راستای تهیه و نصب علایم انتظامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در راستای خرید و تعمیر ماشین‌آلات راهداری در سطح استان ۱۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که ۹۳ هزارو ۹۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵۲ ماشین سبک و سنگین در حال آماده باش در سطح استان هستند و در مواقع نیاز با بارش برف و کولاک به کارگیری می‌شوند.

یوسفی همچنین با بیان اینکه حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله اولویت‌های این اداره کل است، بیان کرد: در طول ماه‌های گذشته در راستای تعمیر و نگه‌داری پل‌های سطح جاده‌های استان نیز اقداماتی انجام شده و بیش از ۵۵ پل ترمیم شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست