• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 26570

در مورد حقوق مردم با هیچکس مسامحه نخواهیم داشت/اطلاع رسانی حلقه مفقوده شهرداری

در خصوص حقوق مردم با هیچکس هیچ مسامحه ای نخواهیم داشت و تا دوسال آینده شفافیت در شهرداری مثل دیوار شیشه ای راه اندازی خواهد شد و سازوکارهای شهرداری در مقابل مردم و مورد قضاوت آنها قرار خواهد گرفت.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروز فر، شهردار زنجان در اولین حضور خود در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: شهرداری خانه ملت است و ما اگر ملت را به کل مردم اطلاق کنیم تکیلف شهروندان مشخص خواهد شد.

فیروزفر با بیان اینکه در شهرداری و شورای شهر باید در خدمت کل شهروندان باشیم و بتوانیم تبعیض را حذف کنیم و عادلانه رفتار کنیم و مصالح مردم را در نظر بگیریم گفت: در خصوص حقوق مردم با هیچکس هیچ مسامحه ای نخواهیم داشت .

فیروزفر گفت: دهانها را با لقمه بستن و با برخی ابزار ها سیادت داشتن و سیاسی کاری کردن و مصالح مردم را هدر دادن بسیار منفور است و از همه همکارانم در شهرداری و شورای شهر می خواهم که حق را در نظر بگیرند و حق همه ذینفعان از جمله مردم و پیمانکاران و کارکنان شهرداری را حفظ کنند.

شهردار زنجان با بیان اینکه اگر بگوییم که در مجموعه شهرداری همه امور طبق روال است فرضیه غلطی است گفت: اما در شهرداری کسانی را داریم که با جان و دل کار می کنند و امیدواریم سیستمی در شهرداری ایجاد کنیم که سره از ناسره از هم جدا شود و حق همکاری که کار می کند از کسی که کار نمی کند جدا شود.

فیروز فر گفت: تا دوسال آینده شفافیت در شهرداری مثل دیوار شیشه ای راه اندازی خواهد شد و سازوکارهای شهرداری در مقابل مردم و مورد قضاوت آنها قرار خواهد گرفت.

فیروزفر با بیان اینکه امروز حلقه مفقوده شهرداری اطلاع رسانی است گفت: ااز رسانه ها می خو.اعهیم در کنار شهرداری باشند و ضمن اینکه انتقادها را با جان و دل پذیرا هستیم از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز در کنار نظارت بر عملکردها انتظار حمایت و پشتیبانی داریم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست