• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 26620

بازگشایی مسیر ۶۵ راه روستای گرفتار در برف/ محور دندی به تکاب مسدود است

با بارش برف از روز گذشته در استان، مسیر روستاهای متعددی مسدود شده که مسیر ۶۵ روستا بازگشایی شده و علی رغم تردد روان در سایر محور‌ها مسیر دندی به تکاب مسدود است.

محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در حال حاضر در سطح جاده‌های کوهستانی استان کولاک مقطعی وجود دارد و عملا تردد در این جاده‌ها نیازمند تمهیدات خاص است. با این حال در سطح جاده‌های استان مداخلات جوی خاصی مشاهده نمی‌شود، و تردد به صورت عادی و روان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توصیه اکید می‌شود در صورت عدم سفر غیرضروری از این امر اجتناب شود گفت: جاده دندی به تکاب به دلیل کولاک و کاهش دید افقی از ظهر امروز تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان عنوان کرد: از بدو شروع بارش روز گذشته در استان در حدود ۶۵ راه روستایی با تلاش عوامل راهداری و همراهی سایر ارگان‌ها بازگشایی شده اما هنوز مسیر تعدادی از روستاها همچنان مسدود است و تلاش برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند، گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی اواخر وقت این هفته سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد و عوامل راهداری همچنان در حال اماده باش قرار دارند.

محمدی گفت: رانندگان قبل از حرکت از مبداء برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست