• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۹
  • شناسه خبر: 26633

آغاز عملیات گاز‌رسانی به ۳۱ روستا

با افتتاح و آغاز عملیات گاز‌رسانی به ۳۱ روستا تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز استان زنجان به ۶۱۰ روستا رسید و با اقدامات انجام شده ۸۹.۱ درصد روستاهای استان تحت شبکه گاز‌رسانی قرار ‌می‌گیرد.

رابطی، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در سال جاری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دهه فجر در سطح استان افتتاح گاز‌رسانی به ۳۵ واحد صنعتی و تولیدی انجام گرفت که با گازرسانی تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی بهره‌مند از گاز زنجان به ۲ هزارو ۲۸۴ واحد رسید.

وی با بیان اینکه برای طرح‌های مذکور بیش از ۶ میلیاردو ۶۹ میلیون تومان اعتبار صرف شده است، خاطر‌نشان کرد: اجرای عملیات گاز‌رسانی به ۲۴ روستا نیز استارت خورده و در ۷ پروژه گاز‌رسانی نیز بهره‌برداری انجام گرفته است و از ۹۱۱ روستای دارای سکنه استان تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز به ۶۱۰ روستا رسیده است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان افزود: تعداد انشعابات انجام شده معادل با ۲ هزارو ۳۶۲ مورد بوده و ۲ هزارو ۹۱ خانواده نیز تحت پوشش شرکت گاز قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه با افتتاح و آغاز عملیات گاز رسانی به ۳۱ روستا تعداد روستاهای بهره مند از گاز استان زنجان به ۶۱۰ روستا رسید گفت: با اقدامات انجام شده ۸۹.۱ درصد روستاهای استان زنجان تحت شبکه گاز رسانی قرار ‌می گیرد.

رابطی با بیان اینکه گازرسانی به ۸۶ روستای دیگر استان در دست اقدام است و ۵۷ روستا نیز در دست طراحی است، عنوان کرد: با مطالعه، طراحی و گازرسانی به روستاهای در دست اقدام ۶ هزار و ۹۸ خانوار و با گازرسانی به روستاهای در دست طراحی نیز یک هزار و ۸۱۶ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست