• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۱-۱۴
  • شناسه خبر: 27191

کیفیت زولبیا و بامیه زنجان از همه شهرها بالاتر است/ قیمت مصوب در زنجان هنوز اعلام نشده

شیرینی و زولبیا و بامیه در زنجان نسبت به تمام شهرها از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار داد و این یک واقعیت است که شیرینی و زولبیا و بامیه زنجان هم مانند سایر محصولات زنجان قابلیت معرفی به عنوان سوغاتی را دارد.

رسول محمدی، رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: قیمت مصوب زولبیا و بامیه و نان افطاری در زنجان هنوز مصوب نشده است و طی امروز و فردا اعلام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه شیرینی و زولبیا و بامیه در استان زنجان نسبت به تمام شهرها از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار داد گفت: این یک واقعیت است که شیرینی و زولبیا و بامیه زنجان هم مانند سایر محصولات زنجان قابلیت معرفی به عنوان سوغاتی را دارد.

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان گفت: به خاطر همین کیفیت، قیمت پیشنهادی ما بالاتر از شهرهای دیگر است اما هنوز تصویب نشده و احتمالا طی یکی دو روز آینده قیمت مصوب اعلام خواهد شد.

محمدی افزود: پیش بینی میشود نه قیمت پیشنهادی ما، اما قیمت بین ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان مصوب شود و قیمت زولبیا و بامیه درجه یک مثل قیمت شیرینی، ۵هزار تومان گرانتر از درجه دو خواهد بود.

لازم به ذکر است پس ازاعلام قیمت مصوب زولبیا و بامیه در زنجان همشهریان می توانند مغایرت قیمت ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست