• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۱-۲۰
  • شناسه خبر: 27251

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ابتدا بااعمال مدرک تحصیلی بدو ورود انجام می شود/ دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۱۰ هزار نفر نیرو دارد

در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران قانون این بود که با هرمدرکی که در بدو ورود به دستگاه در قرارداد اولیه قید شده باشد با همان مدرک تبدیل وضعیت هم صورت خواهد گرفت و بعدا مدرک تحصیلی جدید اعمال خواهد شد که این پروسه زمان بر ...

صادقی، معاون توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه اظهار کرد: در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران قانون این بود که با هرمدرکی که در بدو ورود به دستگاه در قرارداد اولیه قید شده باشد با همان مدرک تبدیل وضعیت هم صورت خواهد گرفت.

صادقی با بیان اینکه برخی از کارکنان که بعد از ورود و بستن قرارداد با مدرک اولیه انتظار دارند که با مدرک فعلی تبدیل وضعیت شان انجام شود گفت: در حال حاضر اعمال مدرک جدید طبق قانون بعد از تبدیل وضعیت با مدرک اولیه خواهد بود که این پروسه زمان بر است.

معاون توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه خیلی از دستگاه ها یک تا ده نفر تبدیل وضعیت استخدامی داشتند گفت: ولی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ما حداقل ۱۰۰۰ نفر را باید تبدیل وضعیت میکردیم که این کار بسیار زمان بر است و همین اینکه توانستیم قبل از عید ۹۰ تا ۹۵ درصد کار را به اتمام برسانیم قابل توجه است .

وی افزود: برخی ها به کندی این روند معترض هستند که باید بگوییم نیمه خالی لیوان را می بینند. با تلاش شبانه روزی همکاران ما در این مدت کم، تبدیل وضعیت ایثارگران دانشگاه حدود ۹۵ درصد انجام شده است وباقی هم در حال انجام است که عموما یا مدارک کافی ندارند و باید تکمیل کنند.

وی گفت: طبق قانون ابتدا باید تبدیل وضعیت با مدرک اولیه هنگام ورود و قرراداد اولیه باشد و هیچگونه اعمال سلیقه ای اتفاق نیفتاده است و بعد از آن، اعمال مدرک تحصیلی جدید انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود نیروهای زیادی که به دلیل آشنایی و معرفی افراد در دانشگاه علوم پزشکی در نزدیکی ایامی تبدیل وضعیت وارد مجموعه شدند هم گفت: من مدت زیادی نیست که این مسئولیت را به عهده گرفته ام ولی ممکن است اینگونه باشد ولی من نمیتوانم قضاوتی در این مورد بکنم چون در جریانش نبویده ام و در حال حاضر نیرویی که آمده و به کارگیری شده را که نمیتوان برگرداند. وی درخصوص پیشنهادات دریافتی مبالغ کلان توسط برخی متخصصان نیز گفت: این مورد نیز مربوط به حوزه معاونت آموزشی و در مان است و در حوزه کاری من نیست .

معاون توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۱۰ هزار نفر نیرو دارد که در رده های مختلف از بهورز تا خدماتی و با مدارک دیپلم و پایین تر تا فوق تخصص هستند گفت: در هیچ نهاد دولتی تنوع و تخصص نیرو به اندازه دانشگاه علوم پزشکی نیست و طبیعی است مدیریت منابع انسانی در این یمجموعه نیز متفاوت تر خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست