• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۱-۲۴
  • شناسه خبر: 27304

هفته هنرانقلاب اسلامی باید هفته معرفی مفاخر ما باشد

هفته هنر انقلاب اسلامی باید هفته معرفی مفاخر ما باشد. احترام امروز ما به هنرمندان یعنی تربیت نسل آینده . یعنی اگر امروز یک نقاش و هنرمند بسیجی ما در میان همه محترم باشد حتما جوانان ما هم به سمت هنر خواهند رفت.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ابوالفضل طهماسبی ،جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: حرف زدن در مورد آوینی کار ما نیست بلکه بتید در مورد او تحقیق و مداقه صورت بگیرد .ما فقط می توانیم یا ایشان را درچنین مراسم هایی زنده کنیم و به جوانان این هویت ها را معرفی کنیم .

طهامسبی گفت: تاکید ما بر این است که باید مفاخر شهر را چه آنها سر بر تراب خاک کشیدند و چه آنها که در میان ما هستند را به شهروندان و به ویژه جوانان معرفی کنیم .همه مسئولان شهر از جمله شهرداری باید به میدان بیاییم و باتوجه به الگوهایی که نه نسبتی با اسلام که حتی نسبتی با انسانیت ما ندارند در فضای مجازی برای جوانان معرفی می شود در حالی که ما الگوهایی خوبی از میان شهیدانی مثل شهید رستمخانی و شهید شهبازی و حمید احدی داریم و مفاخر دیگر شهرمان داریم .

وی با اشاره به جمله معروف شهید آوینی” هرکس میخواهد ما را بشناسد حادثه کربلا را بخواند  ”  گفت:  شهید آوینی با این یک جمله جنگ و دفاع کشور را توصیف می‌کند و اینان هستند که به جامعه ما عظمت می‌دهند.

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی باید هفته معرفی مفاخر ما باشد گفت: احترام امروز ما به هنرمندان یعنی تربیت نسل آینده . یعنی اگر امروز یک نقاش و هنرمند بسیجی ما در میان همه محترم باشد حتما جوانان ما هم به سمت هنر خواهند رفت.

وی با اشاره به سمت و سوی انقلاب و حرکت انقلاب با همه دشمنی ها به سمت افق تمدنی گفت: به بیان رهبری این انقلاب دستاورد نه بلکه خونآورد هزاران شهید است .

طهماسبی گفت: با توجه به فرمایش رهبری در خصوص جهاد تبیین و جهاد ترکیبی ،از تمام هنرمندان انتظار داریم در حوزه جهاد تبیین و جهاد روایت در فضای مجازی و حقیقی  قلم فرسایی و نقش ایفا کنند و پای کار باشند.

طهماسبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و جهاد روایت   افزود: اگر جهاد روایت را پایه ریزی و انقلاب را  معرفی و روایت  نکنیم دشمن ۱۸۰ درجه برعکس روایت خواهد کرد.  کسانی هستند  که امروزه می‌خواهند دوران ستم شاهی و شاهان نالایق که سال های سال بر ما حکومت کردند و همه هویت ما را زیر سوال بردند معرفی کنند. ولی ما باید وضعیت وضعیت امروز را مقایسه کنیم و به مفاخرارزشمند را به جامعه  بشناسانیم و به ویژه هنرمندان باید در فضای مجازی وضعیت نشریات،صداو سیما، هنر سال های قبل را بازگویی کنند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست