• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۲۷
  • شناسه خبر: 33633

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به روسیه از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد.این نمایشگاه اولین رویدادی است که در کشور با این رویکرد ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید رضا قندیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود.

قندیلی گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد که فرصت مناسبی برای افزایش تبادلات تجاری و اقتصادی ایران با کشور روسیه است.

وی افزود: پیرو این موضوع نشست هم اندیشی تدوین راهکارهای توسعه صادرات محصولات غیرنفتی به روسیه با حضور رحمت الله خرمالی مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، کامبیز میرکریمی نایب رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه و فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای بزرگ تولیدی و کسب و کارها در محل سالن کنفرانس سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان با اشاره به اینکه هدف این نمایشگاه نمایش ظرفیت های بیشتری از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران به طرف روسی است،گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا هیئت های تجاری گسترده ای از کشور روسیه در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

قندیلی گفت: این نمایشگاه اولین رویدادی است که در کشور با این رویکرد برگزار خواهد شد و مدل برگزاری آن متفاوت تر از سایر نمایشگاه هایی خواهد بود که در کشور برگزار می شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست