• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 329

دستگیری بیش از ۱۳ هزار مجرم بیکار در کرمانشاه

پیام ملت – معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۱۵ هزار و ۸۱۸ مجرم در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر این افراد، یعنی بیش از ۸۰ درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند. سرهنگ ب ...

پیام ملتمعاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۱۵ هزار و ۸۱۸ مجرم در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر این افراد، یعنی بیش از ۸۰ درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.

سرهنگ برزو محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کاهش یک درصدی مجموع سرقت‌ها در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: امسال در برخی سرقت‌ها کاهش خوبی را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: امسال خوشبختانه در بحث سرقت به عنف کاهش ۲۶ درصدی، سرقت بانک کاهش ۱۰۰ درصدی و نیز در زمینه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۶ درصدی را شاهد بودیم.

محمدی افزود: در برخی سرقت‌ها نیز متاسفانه افزایش موارد سرقت را داشته‌ایم، به طوریکه در بحث سرقت منزل شاهد افزایش ۲۵ درصدی و در بحث سرقت خودرو نیز شاهد افزایش ۱۷ درصدی موارد سرقت در سال جاری بوده‌ا‎‌یم.

معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کاهش چهار درصدی مجموع جرائم ۲۴ گانه استان خبر داد و اظهار کرد: امسال در بحث قتل کاهش هشت درصدی را داشتیم و تعداد موارد قتل در استان از ۵۱ مورد سال گذشته به ۴۷ مورد در سال جاری رسیده است.

محمدی افزود: همچنین موارد نزاع فردی در استان امسال ۱۳ درصد، خیانت در امانت شش درصد و جعل هشت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از طرف دیگر موارد نزاع دسته جمعی هفت درصد و کلاهبرداری ۱۴ درصد افزایش داشته، اما در مجموع جرائم استان چهاردرصد کاهش داشته است.

محمدی از دستگیری ۴۹۰۱ سارق در ۹ ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

وی تعداد کل مجرمین دستگیر شده در استان در ۹ ماهه امسال را ۱۵ هزار و ۸۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر آنها یعنی بیش از ۸۰ درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست