• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۴
  • شناسه خبر: 3268

خود مراقبتی مشارکت تمام دستگاه ها را در سطح استان می طلبد

پیام ملت–سرپرست فرمانداری زنجان گفت: خود مراقبتی در همه بخش ها  و تمام ابعاد زندگی افراد را پوشش می دهد به همین علت انتظار بر مشارکت گسترده همه دستگاه های دولتی و غیردولتی در این راستا است. رسول بیات با بیان اینکه ...

پیام ملتسرپرست فرمانداری زنجان گفت: خود مراقبتی در همه بخش ها  و تمام ابعاد زندگی افراد را پوشش می دهد به همین علت انتظار بر مشارکت گسترده همه دستگاه های imagesدولتی و غیردولتی در این راستا است.

رسول بیات با بیان اینکه یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در سطح شهرستان به آن اهتمام کنیم توجه به خود مراقبتی است، افزود: کارکرد خوب و مناسب نیازمند تن سالم است.

وی تاکید کرد: در حوزه سلامت با هیچ دستگاهی تعارف نداریم و نخواهیم داشت.

فرماندار زنجان با اشاره به به موضوع خودداری مردم در خرید پرندگان زنده خاطر نشان کرد: تاکنون موردی از بیماری های آنفلوانزا پرندگان در زنجان مشاهده نشده است و نباید با زنده فروشی ماکیان در داخل شهر فرصتی برای بروز این بیماری در سطح شهر فراهم شود.

بیات با تاکید بر ضرورت ساماندهی دامپرهای در سطح شهرستان زنجان، گفت: به علت شماره دار نبودن، این نوع وسیله نقلیه قابل شناسایی نیست، به همین علت سبب گسترش فعالیت غیر مجاز تخلیه نخاله های ساختمانی در حومه شهر شده است.

وی تصریح کرد: بهتر است برای سفیران سلامت و دستگاه های حامی سلامت مسائل تشویقی در نظر گرفته شود، تا همکاری در این حوزه بیش از پیش گردد.

سرپرست فرمانداری زنجان یادآور شد: تجربه استان های همجوار نشان از خطرات احتمالی در خصوص شیوع آنفولانزای حاد پرندگان دارد و مطابق اظهارات کارشناسان بهداشت باید هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی و جابجایی محل خرید و فروش پرندگان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست