• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 3803

عضویت در کتابخانه های عمومی استان زنجان رایگان است

پیام ملت– مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: امروز مصادف با ۱۲ بهمن ماه، عضویت  در تمامی کتابخانه های استان رایگان می باشد. امیرعلی نیک بخش در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، با بیان اینکه علاقه مندان میتوانن ...

پیام ملت مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: امروز مصادف با ۱۲ بهمن ماه، عضویت  در تمامی کتابخانه های استان رایگان می باشد.

امیرعلی نیک بخش در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، با بیان اینکه علاقه مندان میتوانند به طور همزمان در چند کتابخانه عضو شوند اظهار کرد: این طرح ا زسال ۸۲ در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه هر سال بر تعداد ثبت نام کنندگان افزوده می شود،تصریح کرد: در دهه فجر سال گذشته تعداد  ثبت نام کنندگان در کتابخانه های استان زنجان به  ۱۰ هزار نفر رسید.

میر کل کتابخانه ها ی عمومی استان زنجان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر بالغ بر ۶۵ هزار نفر در این استان در کتابخانه های عمومی عضو هستند که این میزان ۶.۴درصد جمعیت استان را شامل می شود.

نیک بخش یاد آور شد: علاقه مندان می توانند جهت عضویت، به کتابخانه های عمومی سطح استان مراجعه کنند و با ارائه مدارک ثبت نام در آن ها عضو و از خدمات و امکانات کتابخانه ها بهره مند شوند.

وی افزود: زنجان، در شاخص های مهم مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی همچون تعداد کتابخانه ها، تعداد اعضا، میزان منابع و میزان مراجعه و امانت کتاب، به طور میانگین جزو پنج استان برتر کشور است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست