• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۲۹
  • شناسه خبر: 4497

حفظ روحیه بسیجی موثرترین راه مقابله با جنگ نرم است

پیام ملت– فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حفظ روحیه بسیجی و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان راهکار مناسبی برای حفظ این نظام از جنگ نرم دشمنان است. سردار جهانبخش کرمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول ...

پیام ملت فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حفظ روحیه بسیجی و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان راهکار مناسبی برای حفظ این نظام از جنگ نرم دشمنان است.

سردار جهانبخش کرمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی ترکیبی از بسیج و آموزش و پرورش است، اظهار کرد: آموزش و پرورش خانواده بزرگی است که جمعیت دانش آموزی آن آینده سازان کشور هستند.

وی با اشاره  به اینکه باید از سرمایه ارزشمند نیروی دانش آموزی به نحو احسن استفاده کرد، خاطر نشان کرد: ارزش‌های اسلامی در بطن این جمعیت نهادینه شده و دفاع از ارزش های اسلام و نظام برعهده آنان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش آموزی، تصریح کرد : به فرموده مقام معظم رهبری باید در بین جوانان الگوسازی کنیم و شهدای دانش آموز بهترین الگو برای جوانان و دانش آموزان هستند.

کرمی به سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برای تربیت جوان تراز اسلامی هدفی است که باید با همراهی بسیج و آموزش و پرورش دنبال شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اراده جوانان و ارزش‌های اسلامی را هدف داده‌اند، عنوان کرد: باید با کمک نسل جوان و انقلابی مقابل این تهاجم‌ها ایستادگی کنیم.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: همچنین دشمن به واسطه تهاجم نامرئی تلاش می‌کند روحیه صمیمی که در قشر دانش‌آموز وجود دارد را از بین ببرد.

کرمی به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: شاهد استفاده حداکثری این شبکه ها هستیم که از ترفندهای دشمنان برای به انحراف کشیدن جوانان بالاخص دانش آموزان است که باید د این زمینه فکر اساسی شود.

وی عنوان کرد: حفظ روحیه بسیجی و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان راهکار مناسبی برای حفظ این نظام از جنگ نرم دشمنان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به برنامه های فرهنگی متعددی که سال گذشته در سپاه انصارالمهدی(عج) استان اجرا شد هم اشاره کرد و گفت: در همین راستا طرح راهیان نور، طرح هجرت و برنامه های فرهنگی متعددی با کمترین امکانات و اعتبار در استان اجرا شد.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست