• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۸
  • شناسه خبر: 5431

همايش تكريم حاج اصغر زنجانی برگزار شد

پیام ملت– شامگاه ۱۸تیر آیین تجلیل از پیرغلام اهل‌بیت (ع)، حاج اصغر زنجانی (گنج‌خانلو) به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد. به گزارش پیام ملّت، در این آیین که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد در ابتدا مادحین اهل‌بی ...

پیام ملت شامگاه ۱۸تیر آیین تجلیل از پیرغلام اهل‌بیت (ع)، حاج اصغر زنجانی (گنج‌خانلو) به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.
به گزارش پیام ملّت، در این آیین که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد در ابتدا مادحین اهل‌بیت (ع) دقایقی به ذکر مصیبت جانسوز امام ‌حسین (ع) پرداختند و سپس مستند حاج اصغر زنجانی (گنج‌خانلو) پخش شد.
دبیر برگزاری همایش ، علیرضا فیروز با بیان این که این برنامه به همت حسینیه اعظم زنجان و با مشارکت هیئت‌های مذهبی استان برگزار شده گفت: بیش از هفت ماه زمان صرف برنامه ریزی این مراسم گردیده است وعلاوه بر آن به همت گروه مستندسازی، مستندی از زندگی حاج اصغر زنجانی (گنج‌خانلو) ذاکر اهل‌بیت (ع) تهیه شد.
آیت‌الله صدیقی به عنوان سخنران ویژه این مراسم با بیان اینکه به دنیا آمده ایم تا در سه بعد، خدا را از خود راضی کنیم، این سه شاخص رفتار، اخلاق و عقیده است و رفتار درست، بستر اخلاق و صفت های الهی در اشخاص خواهد بود.
وی افزود: اگر رفتار و اخلاق به طور صحیح در افراد پایه گذاری شد، چارچوب عقیده وی نیز به درستی شکل خواهد گرفت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست