• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۶-۱۲
  • شناسه خبر: 5923

اشتغال؛ مهمترین عامل در پیشگیری از بازگشت به اعتیاد است

پیام ملّت– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: اشتغال افراد بهبود یافته می تواند از بازگشت دوباره آنها به ورطه اعتیاد جلوگیری کند. به گزارش پیام ملّت، سیدبیوک موسوی  در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبا ...

پیام ملّت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: اشتغال افراد بهبود یافته می تواند از بازگشت دوباره آنها به ورطه اعتیاد جلوگیری کند.

به گزارش پیام ملّت، سیدبیوک موسوی  در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: به منظور فراهم سازی زمینه اشتغال باید همه مراکز و دستگاه های اجرایی نسبت به امکاناتی که در اختیار دارند، قدم های مطلوبی بردارند.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید بدون موازی کاری نسبت به ایجاد، ساماندهی و صیانت از اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد اقدامات جدی انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: اشتغال افراد بهبود یافته می تواند از بازگشت دوباره آنها به ورطه اعتیاد جلوگیری کند که در این راستا همه مراکز و دستگاه های اجرایی باید نسبت به امکاناتی که در اختیار دارند، قدم های مطلوبی بردارند.

موسوی بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در راستای حل معضل اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت: برای مبارزه و پیشگیری از معضل اعتیاد، نیازمند همت همه جانبه و فراگیر دستگاه های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بهبود یافتگان را می توان از طریق مهارت آموزی توانمند نمود، ادامه داد: در راستای ایجاد فرصت های شغلی در جامعه باید از ظرفیت و پتانسیل های مراکز فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و صندوق کار آفرینی امید استفاده کرد.

موسوی عملکرد دستگاه های اجرایی استان زنجان در زمینه مبارزه با اعتیاد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نیروی انتظامی استان در زمینه کشفیات مواد مخدر موفق عمل نموده که این امر نشان از عزم راسخ آنها در مبارزه با اعتیاد به عنوان یک معضل اجتماعی است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست