• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۱۳
  • شناسه خبر: 6167

ارائه یک چهره خشن از اسلام در دستور کار گروه‌های تکفیری است

پیام ملّت– مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:ارائه یک چهره خشن از اسلام و تشیع در دستور کار گروه‌های تکفیری و الحادی است و همین امر، اهتمام ویژه هیئات مذهبی به برگزاری بی‌حاشیه مراسم‌های عزاداری را می‌طلبد. به گزار ...

پیام ملّت مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:ارائه یک چهره خشن از اسلام و تشیع در دستور کار گروه‌های تکفیری و الحادی است و همین امر، اهتمام ویژه هیئات مذهبی به برگزاری بی‌حاشیه مراسم‌های عزاداری را می‌طلبد.

به گزارش پیام ملّت، مرتضی صفری در دیدار با هیأت امنای مسجد فاطمیون زنجان  با اشاره به عزاداری بی‌آلایش، مخلصانه و بی‌حاشیه مردم مومن استان زنجان، همین ویژگی را عامل تبدیل این استان به پایتخت شور و شعور حسینی و الگویی ارزشمند برای سایر مناطق کشور دانست.

وی با یادآوری تبلیغ گسترده جبهه معاند علیه تشیع اضافه کرد: ارائه یک چهره خشن از اسلام و تشیع در دستور کار گروه های تکفیری و الحادی است و همین امر، اهتمام ویژه هیئات مذهبی به برگزاری بی‌حاشیه مراسم‌های عزاداری را طلب می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دقت نظر در محتوای اشعار و مرثیه‌ها و نگاه هوشمندانه و توام با بصیرت به مسائل جاری کشور را از ضروریات مورد توجه مسؤولان و برگزار کنندگان مجالس و هیأت حسینی عنوان کرد.

وی دسته عزاداری فاطمیون را الگوی مناسب و شایسته‌ای برای سایر هیئات مذهبی عنوان کرد و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در هیأت عزاداری فاطمیون یکی از شاخصه‌های قابل ستایش این هیأت است که باید الگویی برای سایرین باشد.

یوسف شبیری از مسؤولان هیأت امنای فاطمیون نیز با تقدیر از تلاش‌های رسانه استانی در پاسداشت ارزش‌ها و پرداخت مناسب به موضوعات و مسایل دینی و مذهبی، به فعالیت‌های فرهنگ این هیأت عزاداری اشاره کرده و مسیر انتخاب شده برای حرکت این دسته عزاداری را یادآور تشییع شهدای دفاع مقدس در آن ایام بیان کرد و گفت: امروز این هیأت کانون جذب نوجوانان و جوانان و محلی مناسب برای ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های دفاع مقدس شده است.

در پایان این جلسه  اعضاء هیأت امنای فاطمیون با اهدای لوحی از تلاش‌ها و اقدامات صدا و سیمای استان در راستای ترویج فرهنگ عاشورا تقدیر کردند

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست