• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۰۷
  • شناسه خبر: 7158

تملکات زینبیه غربی امسال به اتمام می‌رسد

پیام ملّت – رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با ۳ میلیارد تومان اعتبار تملکات خیابان زینبیه غربی امسال به اتمام می‌رسد. اسماعیل دویران با بیان اینکه حدود ۵ قطعه زمین در این مسیر موجود است که ...

پیام ملّت – رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با ۳ میلیارد تومان اعتبار تملکات خیابان زینبیه غربی امسال به اتمام می‌رسد.

اسماعیل دویران با بیان اینکه حدود ۵ قطعه زمین در این مسیر موجود است که با اعتبار ۳ میلیارد تومان تملک خواهند شد، افزود: با تملک این زمین‌ها محدوده زیبنیه غربی به طور کامل بازگشایی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تملکات خیابان هفت تیر سال گذشته به طور کامل انجام شده است، اظهار کرد: فاز نخست خیابان زینبیه غربی به اتمام رسیده است و مردم از آن برای عبور و مرو استفاده می‌کنند. اکنون تمرکز بر اجرای فاز دوم این محدوده تا خیابان شهید مطهری است.

وی بیان کرد: در صورتی که صاحبان املاک رضایتی بر تملکات نداشته باشند مجبور به اعمال ماده ۸ می‌شویم. هرچند تاکنون همراهی قابل قبولی را از مردم شاهد بوده‌ایم.

دویران با اشاره به اینکه خیابان زینبیه غربی سال آینده به صورت کامل همراه با زیرسازی‌، زیباسازی و دیگر مراحل به پایان می‌رسد، افزود: این طرح متعلق به سال‌های دور است اما جدیت در اجرای آن از سال ۹۴ شروع شد. در ابتدای آغاز این طرح نیز ۸ میلیارد تومان هزینه شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست