• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۷
  • شناسه خبر: 7349

قیمت تخم مرغ در استان زنجان رو‌به افزایش است/ افزایش ۲۴ درصدی گوشت قرمز گوسفندی در استان زنجان

پیام ملّت – رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نوسانات قیمت گوشت قرمز در استان زنجان گفت: روند افزایش قیمت گوشت قرمز در سه ماه نخست سالجاری به ترتیب ۳۴ درصد٬ ۳۷ درصد۳۲٬ درصد ...

پیام ملّت – رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نوسانات قیمت گوشت قرمز در استان زنجان گفت: روند افزایش قیمت گوشت قرمز در سه ماه نخست سالجاری به ترتیب ۳۴ درصد٬ ۳۷ درصد۳۲٬ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

به گزارش، اسماعیل مسلمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به وضعیت قیمت تخم مرغ در سطح استان زنجان اظهار کرد: قیمت تخم مرغ در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین ماه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشتیم که قیمت به ۷ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده بود.

وی بیان کرد: اردیبهشت ماه امسال ۵۴ درصد افزایش قیمت داشتیم خرداد ماه نیز ۵۱ درصد افزایش و در تیر ماه نیز تا به امروز نزدیک به ۴۱ درصد قیمت در سطح استان داشتیم.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز قیمت تخم مرغ در استان زنجان رو به افزایش است و مهمترین عامل این افزایش نیز به تامین نهاده‌ها برمی‌گردد.

وی با اشاره به افزایش قیمت دام زنده در استان زنجان ابراز کرد: قیمت گوسفند زنده از ۱۶ هزار تومان در فروردین سال ۹۶ در تیرماه امسال به ۲۳ هزار تومان رسیده که این افزایش قیمت در فروردین ماه امسال ۱۳ درصد و اردیبهشت ماه ۳۲ درصد و در خرداد ماه نیز ۳۸ درصد افزایش نسبت به سال گذشته در سطح استان داشتیم.

مسلمی همچنین با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز گوسفندی با تاثیر افزایش قیمت دام زنده گفت: از ۳۰ هزار تومان فروردین سال ۹۶ به ۴۴ هزار تومان در تیرماه امسال رسیده که در فروردین ماه امسال ۳۴ درصد٬ اردیبهشت ماه ۳۷ درصد٬ خردادماه ۳۲ و در تیر ماه نیز ۲۴ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش گوشت گوساله در سطح استان ابراز کرد: قیمت گوشت گوساله نیز از ۳۲ هزار تومان به میانگین ۴۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین در ادامه به قیمت برنج پاکستانی عرضه شده در بازار زنجان اشاره کرد و افزود: قیمت عرضه این محصول در بازار استان کیلویی ۶ هزار تومان بوده که ۸ هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برنج هندی نیز در سال گذشته کیلویی ۵ هزار و۳۰۰ تومان عرضه می‌شد گفت: این برنج نیز در حال حاضر به ۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

مسلمی عنچنین به افزایش ۴ تا ۵ درصد قیمت برنج ایرانی گفت: برنج هاشمی متوسط از ۱۲ هزار تومان تا ۱۳ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست